• Strona główna
środa, 21 Listopad 2018

Szkolenia a obiekty latające

szkolenie na drony

Wraz z dojrzewaniem i miniaturyzacją stosowanych technologii w latach 80-tych i 90-tych XX wieku, zainteresowanie amerykańskim przemysłem amerykańskim wzrosło w ramach wyższych szczebli wojskowych. W latach 90. amerykański DoD podpisał kontrakt z AAI Corporation wraz z izraelską firmą Malat. Marynarka Wojenna Stanów Zjednoczonych kupiła pionierskie UAV AAI Pioneer, które AAI i Malat opracowały wspólnie.

Szkolenia a klasyfikacja tematów

Wiele z tych UAV widziało serwis w czasie wojny w Zatoce Perskiej w 1991 roku. UAVy pokazały możliwość tańszych, bardziej zdolnych do walki maszyn, które można rozmieścić bez ryzyka dla załóg samolotów. Natomiast o szkoleniach poczytasz na: szkolenia.

szkolenia

Początkowe generacje obejmowały głównie samoloty obserwacyjne, ale niektóre z nich posiadały uzbrojenie, takie jak General Atomics MQ-1 Predator, który wprowadził na rynek rakiety powietrze-ziemia AGM-114 Hellfire.

  • CAPECON był projektem Unii Europejskiej mającym na celu rozwój UAV, trwającym od 1 maja 2002 r. do 31 grudnia 2005 r.
  • W 2012 r. w USAF zatrudnionych było 7 494 UAV – prawie jeden w trzech samolotach USAF. Centralna Agencja Wywiadowcza również obsługiwała UAV.
  • W 2013 roku co najmniej 50 krajów stosowało UAV. Chiny, Iran, Izrael, Pakistan i inne kraje zaprojektowały i zbudowały własne odmiany.
  • Chociaż większość UAV to samoloty stałopłatów, wykorzystywane są również konstrukcje wiropłatów (tj. RUAV), takie jak ten MQ-8B Fire Scout.

UAV należą zazwyczaj do jednej z sześciu kategorii funkcjonalnych (choć coraz powszechniejsze stają się wielofunkcyjne platformy płatowców):

  • Cel i wabik – zapewnienie naziemnej i powietrznej artylerii celu, który symuluje samolot lub rakietę przeciwnika,
  • Rozpoznanie – dostarczanie informacji z pola walki,
  • Walka – zapewnienie zdolności do przeprowadzania ataków na misje wysokiego ryzyka (patrz: Bezzałogowy samolot bojowy (UCAV)),
  • Logistyka – dostarczanie ładunków Badania i rozwój – poprawa technologii UAV,
  • Cywilne i komercyjne pojazdy użytkowe użytkowane w celach cywilnych i komercyjnych – rolnictwo, fotografia lotnicza, zbieranie danych.

System wojskowy UAV U.S. Military UAV jest wykorzystywany przez planistów wojskowych do wyznaczania poszczególnych elementów samolotów w ogólnym planie użytkowania.

Szkolenia na temat dronów

Pojazdy można podzielić na kategorie pod względem zasięgu/wysokości. Poniższe informacje zostały uznane za istotne podczas imprez branżowych, takich jak Forum Bezzałogowych Systemów:

  • Ręczne trzymane na wysokości 2.000 stóp (600 m), zasięg około 2 km,
  • Blisko 5.000 stóp (1.500 m) wysokości, do 10 km zasięgu,
  • Typ NATO 10 000 stóp (3 000 m) wysokości, zasięg do 50 km,
  • Taktyczne 18.000 stóp (5.500 m) wysokości, zasięg około 160 km,
  • MALE (średnia wysokość, długa żywotność) do 30.000 stóp (9.000 m) i zasięg ponad 200 km,
  • HALE (duża wysokość, długa żywotność) powyżej 30.000 stóp (9.100 m) i nieograniczony zasięg,
  • Hiperdźwiękowe szybkie, naddźwiękowe (Mach 1-5) lub hiperdźwiękowe (Mach 5+) 50.000 stóp (15.200 m) lub wysokość suborbitalna, zasięg ponad 200 km,
  • Orbitalna orbita niska ziemia (Mach 25+),
  • Transfer Księżycowy CIS Ziemia-Moon,
  • Komputerowy system wspomaganego naprowadzania przewoźnika (CACGS) dla pojazdów użytkowych.

Przeczytaj również

  • meble od stolarza

    Stolarz Białystok a punkty sprzedaży

    Korzystanie z podstawowego punktu sprzedaży moż...
  • kamieniarz w Kaliszu

    Kamieniarz w Kaliszu a ciężka praca

    Narzędzia do obciągania pazurów kamiennych służ...

All rights reserved.

TOP
Ta strona używa ciasteczek (cookies). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Akceptuję Czytaj więcej
Polityka plików cookies

Necessary Always Enabled

Non-necessary